Registruokis į efektą
LT

Sveika gyvensena pagal modelį ir tinklaraštininkę Ievą Greičiūnaitę

grįžti atgal

Sveika gyvensena pagal modelį ir tinklaraštininkę Ievą Greičiūnaitę

Modelis bei tinklaraščio „Nestoras Maistas" autorė Ieva Greičiūnaitė mus pasikvietė į savo namus Vilniuje, pusryčiams iškepė becukrių keksiukų su bananais bei avižomis (receptas pasirodys netrukus!), o mes gavome šansą Ievą iškamantinėti jos stiliaus, sporto rutinos, gyvenimo būdo ir, žinoma, sveikos mitybos klausimais! 

Ar tiki sėkme karjeroje? 

Turbūt kiekvienas skirtingai supranta sėkmę… Aš asmeniškai tikrai tikiu! Tik įsivaizduoju, kad kai kuriems sėkmė karjeroje, reiškia uždirbtus didelius pinigus, o man tai tikrai nėra pirmutinis sėkmės ženklas. Didžiausia karjeros aukštybė yra jausti, kad darydamas tai, ką darai save realizuoji. O pinigai? Jie ateina su laiku!

Kaip išlaikai darbo ir gyvenimo balansą? 

Nemeluosiu, būna visko. Paskutiniu metu, pradėjus rašyti blogą, atsirado labai nemažas kiekis darbų ir reikalų. Išties tai šiuo metu bandau išmokti teisingai išnaudoti savo laiką, nes vis dar būna, kad darbą padarau tik degant raudonai „deadline" lemputei. Galiausiai kažkaip viskas pavyksta, bet recepto dar neišgryninau - kai žinosiu, būtinai su visais pasidalinsiu. 

Realybėje esi labai intravertiška, bet pasakojai, kad su laiku išmokai persilaužti, kaip? 

Kovoju su savo baimėm, bandau išlipti iš komforto zonos, skatinu save priimti nepatogius pasiūlymus. Pavyzdžiui, kalbėti viešai! Man tai labai padeda.

Koks tavo moto?

Tai nėra mano moto, bet šiaip frazė, kurią išgirdau kažkokiam filme ir man labai patiko: „kasdien gyvenk, kaip paskutinę dieną, o vieną dieną taip ir bus”. 

Kokia tavo filosofija kalbant apie maistą? 

Oi, šita tema man labai artima! Išgyvenau laikotarpį, kuomet laikiausi įvairiausių dietų, skaičiavau kalorijas ir ko tik dar nedariau. Ne taip seniai suvokiau, kad tokie ribojimai man neveikia, sukelia stresą ir atima gyvenimo džiaugsmą. Tad dabar mano požiūris yra toks, jog niekada nereikia savęs riboti, ypač mitybos atžvilgiu. Jei noriu ledų ar picos, tai valgau ir nesuku sau galvos, o vėliau nekaltinu savęs dėl to. Kai tai supratau ir pradėjau sau viską leisti, baigėsi tie nežmoniški apsivalgymai per vadinamąsias “cheat days”, baigėsi nuolatinis galvojimas apie maistą ir nuolat supęs erzulys. 

Tiesiog svarbu turėti sveikus įpročius, judėti, sportuoti, didesnę dalį laiko valgyti naudingesnį ir maistingesnį maistą, bet nespausti savęs į jokius rėmus. 

Kaip sportuojant neprarasti motyvacijos? 

Manau svarbu neperspaust savęs, nebijoti kartais padaryti pertraukos, nes būna žmonės taip stipriai susikoncentruoja į sportą ir sveiką mitybą, kad perdega ir nebesimėgauja. Tada ir dingsta motyvacija. Bet aišku, svarbu atitaikyt tą teisingą pertraukėlės trukmę, nes per ilga irgi gali nustumt motyvaciją į šoną… 

Įvardink tris savo stiliaus princupus!

Minkšta, komfortiška, bet ne per daug nuobodu.

Ačiū Ieva! 

Registruokis į Birutės Efektą ir gauk daugiau sveikos mitybos bei gyvenimo būdo idėjų tiesiai į savo pašto dėžutę!