Registruokis į efektą
LT

Niekaip nerandi laiko sportui? Štai 5 būdai, kaip gali tai pakeisti!

grįžti atgal

Atrodo, mūsų gyvenimo ritmas kasdien vis greitėja - darbas tiesiog nesibaigia, mokslai ar saviugda nustumiami į šalį, o kur dar vaikinai ar vaikai, vakarienių ruošimas, draugai, kuriuos irgi kartais reikia pamatyti, kad tavęs visiškai nepamirštų, o kur dar laikas sau… Ir kaip rasti laiko sportui? 

Taisyklė išbandyta ir atrodo be proto paprasta - kuo daugiau sportuojam, tuo daugiau spėjam, tuo mūsų nuotaika geresnė ir viskas daug labiau sekasi. Štai keli būdai, kaip gali rasti laiko sportui!

Pakeisk savo kelionę į darbą

Arba tieisog paversk ją tikrų tikriausia treniruote! Galbūt gali kasdien iki ofiso numinti dviračiu arba net nubėgti? Arba net nueiti! Mes dažnai nuvertiname vaikščiojimo galią. 

Sprintas - išbandei? 

Skirti daug laiko treniruotei visai nebūtina. Geriau išbandyk sprintus - intensyvias ir labai greitas treniruotes, kurių metu sudeginama daugiau kalorijų nei valandą kilnojant svarmenis sporto salėje. Tavo vietinis sporto klubas tikrai siūlo aukšto intensyvumo treniruotes, kurioms lengvai gali rasti laiko pietų pertraukos metu. 

Atsikelk valanda ankščiau 

Skamba klaikiai, bet išties pradedant keltis ankščiau, miegoti nueinama ankščiau (tad reikės vos pakoreguoti savo rutiną), užtat tą valandą gali skirti treniruotei. Rytinis sportas užkuria mūsų metabolizmą, o ir noras pusryčiauti iškart atsiranda. Valgyti ryte būtina, o treniruotė padės ne tik atsibusti, bet ir kaip reikiant išalkti! 

Kas sakė, kad būtina eiti į sporto salę? 

Tavo miegamasis - tavo taisyklės. Internete gali rasti daugybę video su sporto rutinomis, kurias gali daryti bet kuriuo metu. Taip pat kasdien pradėti dieną nuo lengvos jogos sesijos - geros nuotaikos užtaisas. Tad jei tingi keliauti iki sporto klubo, pasikviesk jį į savo namus. Svarbiausia, neleisti sau ieškoti pasiteisinimų ar priežasčių, kodėl šiandien gali praleisti treniruotę… 

Bonus patarimas:

Anot dietologų, labai sveika laikytis 80/20 taisyklės. Ką tai reiškia? Šešias dienas per savaitę skirk sveikai gyvensenai - nueik iki darbo, atsisakyk cukraus arba rinkis sveikesnį maistą, susirask sau tinkančias treniruotes, bet vieną dieną skirk savęs palepinimui. Nori ledų? Ar didžiulio mėsainio? Viskas galima! O save palepinę, kitą dieną norime toliau gerai jaustis ir grįžti prie sveikos rutinos. 

Sportuodami prarandame daugybę elektrolitų: 

Elektrolitai - kas tai? Elektra įkrauti jonai (pavyzdžiui natris, kalcis, magnis ir kalis), jie padeda mūsų kūnui beveik visur - nuo nervų ir raumenų funkcijų iki skysčių balanso. Jų stygius gali būti rimta blogos savijautos ir energijos stygiaus priežastimi. Kiekviename natūralaus mineralinio vandens „Birutė” buteliuke yra tūkstančiai natūralių elektrolitų, tad gali lengvai gauti pakankamą jų kiekį ir nesukti galvos ar tavo kūnui visko pakanka gerai savijautai ir švytinčiai išvaizdai!

Daugiau idėjų bei stiliaus tendencijų jūsų laukia prisijungus prie Birutės Efekto!