Registruokis į efektą
LT

Kodėl naujametinių tikslų sąrašą geriausia išmesti?

grįžti atgal

Kiek kartų esi rašęs naujamečių tikslų sąrašą? Kiek kartų pernumeravai įsipareigojimus sugalvojęs dar svarbesnių?  O kiek kartų jau antrąją sausio savaitę metei visą sąrašą, nes tiesiog aptingai ir supratai, kad tikslų daug, o laiko – ne?

Artėjant naujiesiems galvoje jau sukasi idėjos, kaip pradėti metus. Kad jie būtų dar geresni, garsiai įsipareigojame pasikeisti ar pakeisti savo kasdienybę: pradėti sportuoti, gerti daugiau vandens, išmokti italų kalbos, perskaityti 8 knygas ir dar daugybę dalykų. Svajojant apie geresnius metus surašome ištisą pasižadėjimų sąrašą, kuris jau sausio pabaigoje būna pamirštas. Būtent dėl to psichologai teigia, kad naujiesiems užtenka išsikelti vieną tikslą ir jo siekti visus metus.

Tiesa paprasta – kuo daugiau tikslų sau iškelsi, tuo didesnė tikimybė, kad apkrausi save, ir viską mesi. Turėdamas vieną užduotį sau, galėsi palaipsniui judėti rezultato link, o ne blaškytis tarp kelių krypčių.

Pirmiausia – tai ne šaunumo varžybos. Tavo tikslas yra skirtas tik tau, todėl jokiu būdu neturėtum jo lyginti su draugų išsikeltomis užduotimis. Juolab, neturėtum tikslų ieškoti internete ar kelti juos tik todėl, kad tai yra madinga. Svarbiausia, kad pats žinotum, ko nori, ir tikrai nuoširdžiai to siektum. Taip pat geriausia, jei aplinkiniai visai nežinos apie tai, ką esi suplanavęs keisti. Kai tikslas bus įgyvendintas ir jau keturis mėnesius triskart per savaitę lankysiesi sporto salėje ar italų kalba pasakysi bent tris sakinius, tada  pasidžiauk savo pasiekimais draugams.

 Visgi, pagrindinis patarimas norint IŠ TIESŲ keistis – nelaukti pirmadienio, pirmosios mėnesio dienos net ir Naujųjų metų tam, kad būtų galima pradėti įgyvendinti tikslus. Kai ateina mintis, reikia veikti, o ne atidėlioti veiksmus tolyn, nes taip pirmadienius keičia sekmadieniai, mėnesio pradžią – pabaiga, o Naujųjų metų planai pasikeisti baigiasi jau antrą sausio savaitę.

Sėkmės tęsiant pažadus,

Birutė