Registruokis į efektą
LT

Ką gali daryti jau dabar, kad greičiau taptum dar sportiškesnis?

grįžti atgal

David Kingsbury - pasaulinio garso asmeninis treneris, dirbantis su A-tipo Holivudo žvaigždėmis. Jo žodžiais tariant: "auginti raumenis - sunkus darbas! Jei nori pasiekti rezultatų, turi užsispirti ir nusiteikti ilgai ir sunkiai treniruotis. Neužtenka tik ateiti į treniruotę, kaskart turi save vis stipriau stumti ir daugiau stengtis. Komforto zona reiškia progreso nebuvimą. Nori raumenų? Nuolat ragink save stengtis daugiau ir stipriau". Ko dar galime išmokti iš pasaulinio kūno formavimo eksperto? 

Negali tiesiog imti ir nustoti

Jei išties nori rezultatų turi savo treniruotes vis sunkinti. Jei lengvai pakeli svarmenį, tavo kūnas nepajudins nė piršto, kad keistųsi. Tad pirmoji taisyklė auginant raumenis - kasdien sukelk jiems vis daugiau streso. Tai neveiks amžiams, bet tai puiki pradžia! Ir, svarbiausia, užgrūdins tave ne tik fiziškai, bet ir tavo mintys taps ištvermingesnės.

Maistas - greitasis traukinys tavo tikslų link 

Turbūt čia ne naujina - baltymai tai statybinė medžiaga tavo raumenims. Nereikia pamiršti ir energijos. Jei vieno ar kito negauname pakankamai - mūsų raumenys augs lėčiau. 

Ar skiri laiko atsistatymui?

Kas sakė, kad kasdien turi eiti į sporto salę? Kaip ir su darbu: dirbk ne daugiau, o protingiau! Tavo dėmesys turėtų būti sutelktas į treniruotės kokybę bei intensyvumą. Per atsistatymo laikotarpį tavo kūnas patiria augimo stadiją. Daugiausia gali apsilankyti salėje 4 kartus per savaitę, tačiau nepamiršk, kaip svarbu maitinti savo kūną, ir ne tik baltymais - elektrolitai, tavo slaptas raktas į greitą atsistatymą. Treniruočių metu išprakaituojame ir prarandame daugybę mineralinių medžiagų, vandenyje esantys elektrolitai greitai papildo mūsų magnio, kalio ir kalcio atsargas!

Daugiau kūno dizaino idėjų bei stiliaus tendencijų Tavęs laukia prisijungus prie Birutės Efekto!