Registruokis į efektą
LT

grįžti atgal

10 paprastų įpročių kasdienai, kurie tave pavers sveikesne ir laimingesne!


Juokas juokais, bet visad stengtis gyventi sveikai, kasdien sportuoti ir nie-ka-da nesuvalgyti šiek tiek per daug šokolado… misija neįmanoma! Galų gale, ne griežta dieta, bet išlaikytas balansas mums leidžia atsipalaiduoti ir norėti (o ne save versti) gyventi sveikai. Tad mūsų emocinė sveikata, mūsų rankose! Čia 10 įpročių kasdienai, kurie padės greičiau atrasti balansą ir savo sveikos gyvensenos ritmą. 


1. Susiplankuok ir pasiruošk savo pusryčius bei pietus - gamindami namie, mes išvengiame pridėtinio cukraus, renkamės sveikesnį maistą ir taip visad pavalgome laiku. Jokio alkio jausmo - jokio persivalgymo! O kaip vakarienė? Tai laikas, kai niekur neskubame, gaminkime namie su artimaisiais arba palepinkime save apsilankymu naujame restorane! 

2. Visad vakare po 20val išsijunkime telefoną - nebus lengva įprasti, bet nieko nėra geriau, negu  kasdien skaityti knygą, atsipalaiduoti arba tiesiog „pabimbinėti”, taip natūraliai pavargsime ir garantuotai ramiai išsimiegosime. 

3. Kasdien ryte ir vakare nepamirškim drėkinti odą - ypač dažnai praleidžiame pro pirštus décolleté zoną, o išlindus saulei nepamirškime ir apsauginio kremo! 

4. Visad su savimi turėkime vandens - gertuvėje ar buteliuke, telpančiame į rankinę ar kuprinę. Juk kai turi po ranka buteliuką tada ir nuolat siurbčioji, o jei nėra, daug sunkiau sekti, kiek skysčių suvartojome ir nelikti išgėrus tik vieną stiklinę vandens per dieną… 

5. Raskime laiko pavalgyti ir niekada to nedarykime prieš televizorių ar kompiuterio ekraną. Šis patarimas senas, bet geras, o maistas juk didžiulis gyvenimo malonumas, tad kodėl kiekvieno valgymo nepavertus maža pertraukėle, kai gali skanauti ramybėje? 

6. Po treniruotės nepamiršk gerai prasitampyti - kitą dieną nejausi tiek daug raumenų skausmo. Dar geriau nors kartą per savaitę sau pasidovanoti apsilankymą jogos pamokoje ir bent jau trumpą meditacijos sesiją. Rami tu - rami ir tavo aplinka! 

7. Nepamiršk pertraukų! Mes niekada niekada nesam per daug užsiėmę skirti laiko sau! 

8. Nustokime save kaltinti - visi karts nuo karto paslysta. Ar taip pat dažnai pasakai sau komplimentą? 

9. Ar tavo aplinka daro tau gerą įtaką? Ieškok tokių draugų, kurie tave įkvėptų ir padėtų sugalvoti kalnus naujų idėjų. 

10. Išsikelk tikslus ir nepamišk jų laikytis - gerai žinok, kada tavo planuota treniruotė ir neleisk sau jos praleisti. Jei sulaužome vieną taisyklę, ilgaeiniui sulaužysime visas. Ypač gera pradėti savaitę su gera sporto doze - tad vietoj skundų, kokie sunkūs pirmadieniai, keliauk treniruotėn ir pasisemk energijos visai savaitei!


Ieškai daugiau įkvepiančių idėjų? Junkis prie „Birutės efekto” ir nepraleisk ekspertų patarimų iš pirmų lūpų stiliaus, sveikos gyvensenos bei gardaus maisto temomis!